• Registrarse
  • Iniciar sesión

• Página 2 de 2 PrimeroPrimero 12
    Resultados 11 al 12 de 12

Actualizar tarjeta grafica

Resumen del tema: Actualizar tarjeta grafica - Ok,lo podéis dar por solucionado....

riu
      riu está offline
      Usuario Avatar de riu

Re: Actualizar tarjeta grafica

Ok,lo podéis dar por solucionado.

Usuario Avatar de Zuska

Re: Actualizar tarjeta grafica

Hola yo tengo la misma tarjeta grafica y windows 7 32
      el problema es que cuando sigo los pasos que habeis dado para actualizar los drivers me pone unas cosas muy raras que no entiendo bien..y al final creo que he descargado algo que no funciona..

Esto es lo que pone..

Versión

10.2
      Sistema(s) Operativo(s)

Windows Vista - 32-Bit Edition
      Productos que son compatibles

Note: AMD’s DirectX 9 ATI Radeon graphics accelerators are not officially supported under Windows 7. If the user chooses to, they can install the ATI Catalyst Windows Vista graphics driver under Windows 7. Please be aware that none of the new Windows 7 graphics driver (WDDM 1.1) features are supported (as the Windows Vista level graphics driver is limited to WDDM 1.0 level support). Using the ATI Catalyst Windows Vista driver under Windows 7 is not officially supported by AMD, and as such AMD will not provide any form of customer support for users running in this configuration

AMD has moved a number of DX9 ATI Radeon™ graphics accelerators products to a legacy driver support structure. This change impacts Windows XP, Windows Vista, and Linux distributions. AMD has moved to a legacy software support structure for these graphics accelerator products in an effort to better focus development resources on future products.

The following products have been moved to the legacy software support structure (including Mobile and All-in-Wonder Variants):

ATI Radeon 9500 Series
      ATI Radeon 9550 Series
      ATI Radeon 9600 Series
      ATI Radeon 9700 Series
      ATI Radeon 9800 Series
      ATI Radeon X300 Series
      ATI Radeon X550 Series
      ATI Radeon X600 Series
      ATI Radeon X700 Series
      ATI Radeon X800 Series
      ATI Radeon X850 Series
      ATI Radeon X1050 Series
      ATI Radeon X1300 Series
      ATI Radeon X1550 Series
      ATI Radeon X1600 Series
      ATI Radeon X1650 Series
      ATI Radeon X1800 Series
      ATI Radeon X1900 Series
      ATI Radeon Xpress Series
      ATI Radeon X1200 Series
      ATI Radeon X1250 Series
      ATI Radeon X2100 Series

Any customers using a combination of a ATI Radeon™ HD 2000 Series, ATI Radeon™ HD 3000 Series, or ATI Radeon™ HD 4000 Series product with any of the legacy products listed above in a single PC system must use the ATI Catalyst 9.3 or earlier driver. All future ATI Catalyst™ releases made available past the ATI Catalyst™ 9.3 release will not include support for the legacy products listed above or any of the features associated with those legacy products.

AMD may periodically provide Windows XP and Windows Vista driver updates (for the products listed above) for critical fixes only. No new features will be provided in future driver updates. The Linux ATI Catalyst™ driver will only be supported in Linux distributions prior to February 2009 for the legacy products listed above.

Para el juego al que quiero entrar me pone entre los requisitos de la tarjeta grafica 9500 o mejor...Pero aqui parece decirme que no es compatible con windows 7????

Sin embargo en otro ordenador que tengo tb cpn windows 7 la tarjeta es ATI MObility Radeon HD 4500 Series y si funciona..

NO entiendo nada por favor ayudenme. Gracias

Página 2 de 2 PrimeroPrimero 12