| Re: Eliminación de virus y gusanos Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com
Platform: Windows XP
Script file opened successfully.
Script file read successfully.
Backups directory opened successfully at C:\Avenger
Beginning to process script file:
Rootkit scan active.
No rootkits found!
Folder "C:\!KillBox" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\br7449on.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\csrss.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\inetinfo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\lsass.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\services.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\smss.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\svchost.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Configuración local\Datos de programa\winlogon.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Menú Inicio\Programas\Inicio\Empty.pif" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Administrador\Plantillas\13080-NendangBro.com" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\br5007on.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\csrss.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\inetinfo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\lsass.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\services.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\smss.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\svchost.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Configuración local\Datos de programa\winlogon.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Menú Inicio\Programas\Inicio\Empty.pif" deleted successfully.
File "C:\WINDOWS\KesenjanganSosial.exe" deleted successfully.
Error: file "C:\WINDOWS\Knight.exe" not found!
Deletion of file "C:\WINDOWS\Knight.exe" failed!
Status: 0xc0000034 (STATUS_OBJECT_NAME_NOT_FOUND)
--> the object does not exist
File "C:\WINDOWS\ShellNew\RakyatKelaparan.exe" deleted successfully.
File "C:\WINDOWS\system32\Administrador's Setting.scr" deleted successfully.
File "C:\WINDOWS\system32\cmd-brontok.exe" deleted successfully.
File "C:\WINDOWS\system32\Seba's Setting.scr" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Cosas de la vida.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Esteticas de las artes visuales\Estetica 1\Estetica 1.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Esteticas de las artes visuales\estetica 2\estetica 2.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Esteticas de las artes visuales\Esteticas de las artes visuales.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Exp. Oral y Escrita\1º Trabajo\1º Trabajo.exe" deleted successfully.
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Exp. Oral y Escrita\Exp. Oral y Escrita.exe" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Exp. Oral y Escrita\Exp. Oral y Escrita.exe" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Intro. Computación\examen computacion\examen computacion.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Intro. Computación\examen computacion\excel\excel.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Intro. Computación\examen computacion\power point\power point.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Intro. Computación\examen computacion\word\word.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\Intro. Computación\Intro. Computación`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Fotografia I\examen fotografia\examen fotografia.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Fotografia I\examen fotografia\Material\Material.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Fotografia I\T. Fotografia I`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Observación I\Examen\Examen.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Observación I\T. Observación I`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Observación I\Trabajo nº1\Trabajo nº1.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Fuente Viento en madrugada\Fuente Viento en madrugada.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Fuente Viento en madrugada\Letras\bordini\bordini.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Fuente Viento en madrugada\Letras\deftone_stylus\deftone_stylus.exe " deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Fuente Viento en madrugada\Letras\ducahier\ducahier.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Fuente Viento en madrugada\Letras\eurofurence\eurofurence.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Fuente Viento en madrugada\Letras\handwerk\handwerk.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\Sonidos Corto\Sonidos Corto.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\story\story.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\1ºSemestre\T. Realización I\T. Realización I`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\Esteticas del Audiovisual\Esteticas del Audiovisual.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\Esteticas del Audiovisual\Trabajo estetica\Trabajo estetica.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\Sonido II\Sonido II.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Cámara e Iluminación\T. Cámara e Iluminación`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Producción I\T. Producción I`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Realización II\Documental Grupo 75\documental\documental.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Realización II\Documental Grupo 75\documental\investigacion Documental Total\investigacion Documental Total.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Realización II\Documental Grupo 75\Documental Grupo 75.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Realización II\Documental Grupo 75\Fotos Miguel\Fotos Miguel.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\2ºSemestre\T. Realización II\T. Realización II`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\ADMINISTRACION Y CONTABILIDAD\ADMINISTRACION Y CONTABILIDAD.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\COMUNICACION I\COMUNICACION I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\COMUNICACION I\FOTOS TRABAJO\Cojo\Cojo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\COMUNICACION I\FOTOS TRABAJO\FOTOS TRABAJO.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\COMUNICACION I\Trabajo Comunicacion I\Trabajo Comunicacion I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\FE Y MORAL\FE Y MORAL.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\FORMACION GENERAL\FORMACION GENERAL.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\INGLES I\INGLES I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COM. I\Examen Obs\Examen Obs.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COM. I\Examen Obs\Fotos T. Obs Examen\Fotos T. Obs Examen`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COM. I\Examen Obs\primeras fotos examen de Observacion\primeras fotos examen de Observacion.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COM. I\Fotos recreacion en stgo\Fotos recreacion en stgo\Fotos recreacion en stgo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COM. I\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COM. I`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALLER EDICION I\TALLER EDICION I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALLER EDICION I\Tutoriales Final Cut\Tutoriales Final Cut.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALLER GUION Y LIBRETOS I\Guión Examen\Guion\Guion.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALLER GUION Y LIBRETOS I\Guión Examen\Guión Examen.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\3º Semestre\TALLER GUION Y LIBRETOS I\TALLER GUION Y LIBRETOS I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\4º Semestre.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\COMUNICACION II\COMUNICACION II.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COMU. II\TALL. OBS. CONCEPTUALIZACION Y COMU. II`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER CAMARA E ILUMINACION I\Examen camara\Examen camara.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER CAMARA E ILUMINACION I\Fotos Proyecto\Fotos Proyecto.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER CAMARA E ILUMINACION I\TALLER CAMARA E ILUMINACION I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER EDICION II\TALLER EDICION II.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER FOTOGRAFIA AVANZADA\1º trabajo\1º trabajo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER FOTOGRAFIA AVANZADA\Glamour en la Iglesia\Foto avanzada 2º salida\Foto avanzada 2º salida.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER FOTOGRAFIA AVANZADA\Glamour en la Iglesia\Glamour\Glamour.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER FOTOGRAFIA AVANZADA\Glamour en la Iglesia\Glamour en la Iglesia.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER FOTOGRAFIA AVANZADA\TALLER FOTOGRAFIA AVANZADA.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER GUION Y LIBRETOS II\TALLER GUION Y LIBRETOS II.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER GUION Y LIBRETOS II\Trabajo personaje\Trabajo personaje.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER REALIZACION II\batch\batch.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER REALIZACION II\dOCUMENTAL\dOCUMENTAL.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER REALIZACION II\dOCUMENTAL\Fotos Radio Sudamerica\Fotos Radio Sudamerica.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER REALIZACION II\dOCUMENTAL\Grabaciones radios\Grabaciones radios.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER REALIZACION II\TALLER REALIZACION II.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\4º Semestre\TALLER REALIZACION IV\TALLER REALIZACION IV.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\ETICA\ETICA.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\PRACTICA LABORAL I\PRACTICA LABORAL I.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER ANIMACION DIGITAL\TALLER ANIMACION DIGITAL.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER CAMARA E ILUMINACION II\TALLER CAMARA E ILUMINACION II.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION III\TALLER REALIZACION III.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\archivos cine Villalobos\archivos cine Villalobos.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\Parques Corto\Parque Juan 23\Parque Juan 23.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\Parques Corto\Parque Mahuidahue\Parque Mahuidahue.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\Parques Corto\Parques Corto.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\Parques Corto\Plaza Juan Moya-Grecia\Plaza Juan Moya-Grecia.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\TALLER REALIZACION V.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\5º Semestre\TALLER REALIZACION V\Trabajo\Trabajo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\Duoc.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Duoc\Manual cámaras, etc\Manual cámaras, etc.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Ensayos y Escritos\Ensayos y Escritos.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Ensayos y Escritos\Ideas\Ideas.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Ensayos y Escritos\Proyectos tintero\Proyectos tintero.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Libros\Libros.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Libros\Rev. Rusa\Rev. Rusa`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Proyecto Lennon\Proyecto Lennon.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Proyectos independientes\Juan Urrutia\Juan Urrutia.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\Proyectos independientes\Proyectos independientes.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Cosas de la vida\U. Gabriela Mistral\U. Gabriela Mistral`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\CyberLink\PowerDVD\PowerDVD.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\GTA San Andreas User Files\Gallery\Gallery.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\GTA San Andreas User Files\GTA San Andreas User Files.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\GTA San Andreas User Files\User Tracks\User Tracks.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\1941\1941.exe" deleted successfully.
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\3wonders\3wonders.ex e" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\3wonders\3wonders.ex e" failed!
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\3wonders1\3wonders1. exe" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\3wonders1\3wonders1. exe" failed!
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\3wonders2\3wonders2. exe" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\3wonders2\3wonders2. exe" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\CALLUS.EXE" deleted successfully.
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\captcomm\captcomm.ex e" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\captcomm\captcomm.ex e" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\cawing\cawing.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\CAWINGJ\CAWINGJ.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\dino\dino.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\dino2\dino2.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\dwj\dwj.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\ffight\ffight.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\knights\knights.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\kod\kod.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\MSWORD\MSWORD.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\mtwins\mtwins.exe" deleted successfully.
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\ROCKMANJ\ROCKMANJ.ex e" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\ROCKMANJ\ROCKMANJ.ex e" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\STRIDER\STRIDER.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\twcup98\twcup98.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\UNSQUAD\UNSQUAD.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\CALLUS\willow\willow.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\MAME\MAME.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Neo Geo\HISCORES\HISCORES.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Neo Geo\Neo Geo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Neo Geo\ROMS\ROMS.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Neo Geo\WAVES\WAVES.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Nes\fceu-0.98.12.win\fceu-0.98.12.win`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Nes\fceu-0.98.12.win\fcs\fcs.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Nes\fceu-0.98.12.win\snaps\snaps.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Bios\Bios.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Cheats\Cheats.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Config\Config.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Dump\Dump.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Patch\Patch.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\RAM\RAM.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Save\Save.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Sega Genesis.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Sega Genesis\Shots\Shots.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Silvia-www.trackerx.com.ar\Silvia-www.trackerx.com.ar`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Juegos\Snes\Snes.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\Pro Evolution Soccer 6.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\save\folder1\folder1.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1967 - Keep On Skanking\Bob Marley - 1967 - Keep On Skanking.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1970 - African Herbsman\Bob Marley - 1970 - African Herbsman.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1972 - Best Of The Wailers\Bob Marley - 1972 - Best Of The Wailers.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1972 - Satisfy My Soul\Bob Marley - 1972 - Satisfy My Soul.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1973 - Burnin'\Bob Marley - 1973 - Burnin'.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1973 - Catch A Fire\Bob Marley - 1973 - Catch A Fire.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1973 - Rock To The Rock\Bob Marley - 1973 - Rock To The Rock.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1974 - Natty Dread\Bob Marley - 1974 - Natty Dread.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1975 - Live At The Lyceum\Bob Marley - 1975 - Live At The Lyceum.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1975 - Live!\Bob Marley - 1975 - Live!.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1976 - Live Jam 12-02-73\Bob Marley - 1976 - Live Jam 12-02-73.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1976 - Rastaman Vibration\Bob Marley - 1976 - Rastaman Vibration.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1977 - Exodus\Bob Marley - 1977 - Exodus.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1977 - Live From London\Bob Marley - 1977 - Live From London.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1978 - Babylon By Bus\Bob Marley - 1978 - Babylon By Bus.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1978 - Bob Marley & Peter Tosh\Bob Marley - 1978 - Bob Marley & Peter Tosh.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1978 - Kaya\Bob Marley - 1978 - Kaya.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1978 - One Love Peace Concert\Bob Marley - 1978 - One Love Peace Concert.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1979 - Live From Kingston\Bob Marley - 1979 - Live From Kingston.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1979 - Survival\Bob Marley - 1979 - Survival.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1980 - Live At Rockpalast\Bob Marley - 1980 - Live At Rockpalast.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1980 - Uprising\Bob Marley - 1980 - Uprising.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1983 - Confrontation\Bob Marley - 1983 - Confrontation.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1985 - The Final Concert 09-23-80\Bob Marley - 1985 - The Final Concert 09-23-80.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1994 - Legend\Bob Marley - 1994 - Legend.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1994 - Talking Blues\Bob Marley - 1994 - Talking Blues.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1995 - Natural Mystic\Bob Marley - 1995 - Natural Mystic.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1999 - A Rebel's Dream\Bob Marley - 1999 - A Rebel's Dream.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1999 - Chant Down Babylon\Bob Marley - 1999 - Chant Down Babylon.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 1999 - Selassie Is The Chapel\Bob Marley - 1999 - Selassie Is The Chapel.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 2001 - Rebel Music\Bob Marley - 2001 - Rebel Music.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 2001 - Shakedown Marley Remixed\Bob Marley - 2001 - Shakedown Marley Remixed.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Bob Marley - Discografía Completa [www.trackerx.com.ar]\Bob Marley - 2002 - One Love, The Very Best Of\Bob Marley - 2002 - One Love, The Very Best Of.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\cold play - x&y\cold play - x&y.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Cypress Hill (1991)\Cypress Hill (1991).exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\cypress_hill\cypress_hill\cypress_hill.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\cypress_hill\cypress_hill.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Black Uhuru\black uhuru - black sounds of freedom - 1981\black uhuru - black sounds of freedom - 1981.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Black Uhuru\black uhuru - red 1981\black uhuru - red 1981.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Black Uhuru\black uhuru - sinsemilla - 1980\black uhuru - sinsemilla - 1980.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Black Uhuru\Black Uhuru.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Black Uhuru\chill out - 1982\chill out - 1982.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Flema\-flema- 5 de copas\-flema- 5 de copas.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Flema\flema - el exceso\flema - el exceso.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Flema\flema - pogo, mosh & slam\flema - pogo, mosh & slam.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Flema\flema - resaka\flema - resaka.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Flema\vida espinosa\vida espinosa.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Hole\Hole.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Hole\[1994] - hole - live through this\[1994] - hole - live through this.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Hole\[1997] my body the hand grenade\[1997] my body the hand grenade.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Hole\[1998] - hole - celebrity skin\[1998] - hole - celebrity skin.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\los jaivas - aconcagua (1982)\los jaivas - aconcagua (1982).exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\los jaivas - canción del sur -\los jaivas - canción del sur -.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\los jaivas - el volantin\los jaivas - el volantin.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\Los Jaivas - obras cumbres\obras cumbres vol.1\obras cumbres vol.1`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\Los Jaivas - obras cumbres\obras cumbres vol.2\obras cumbres vol.2`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\los jaivas - todos juntos 1972-1973 (chile psych 70's)\los jaivas - todos juntos 1972-1973 (chile psych 70's).exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Los Jaivas\los jaivas_palomitablanca\los jaivas_palomitablanca.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Machuca\machuca - hogar dulce hogar\machuca - hogar dulce hogar.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\miseria frente a miseria\miseria frente a miseria.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\NOFX\nofx - pump up the valuum\nofx - pump up the valuum.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\NOFX\NOFX - The Longest Line\NOFX - The Longest Line.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\NOFX\nofx punk in drublic\nofx punk in drublic.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\NOFX\NOFX.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\NOFX\nofx_heavy petting zoo\nofx_heavy petting zoo.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\NOFX\white trash, two heebs, and a bean\white trash, two heebs, and a bean.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Peter Tosh\peter tosh - bush doctor - 1978\peter tosh - bush doctor - 1978.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\R.E.M\in time the best of r. e. m. 1988-2003\in time the best of r. e. m. 1988-2003`.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Discos Música\Ramones\Ramones - Loco Live\Ramones - Loco Live.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\Album Artwork\Local\AE70952E0BA02AEF\10\09\13\13.exe" deleted successfully.
Error: could not open file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Artista desconocido\µlbum desconocido\µlbum desconocido.exe"
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Artista desconocido\µlbum desconocido\µlbum desconocido.exe" failed!
Status: 0xc000003a (STATUS_OBJECT_PATH_NOT_FOUND)
--> bad path / the parent directory does not exist
Error: could not open file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Artista desconocido\µlbum desconocido (07-12-2007 21_28_37)\µlbum desconocido (07-12-2007 21_28_37).exe"
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Artista desconocido\µlbum desconocido (07-12-2007 21_28_37)\µlbum desconocido (07-12-2007 21_28_37).exe" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Carlos Puebla\none\none.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\GARRAS DE AMOR\BAILALO\BAILALO.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Giuseppe Verdi\RIGOLETTO\RIGOLETTO.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Julio Iglesias\El Amor\El Amor.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Leo Dan\Sin Remedio\Sin Remedio.exe" deleted successfully.
Error: could not open file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Ludwig van Beethoven, composer. Seattle\µlbum desconocido\µlbum desconocido.exe"
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Ludwig van Beethoven, composer. Seattle\µlbum desconocido\µlbum desconocido.exe" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\Marc Seales, composer. New Stories. Erni\Speakin' Out\Speakin' Out.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\NOFX\Punk in Drublic\Punk in Drublic.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes Music\St. Germain\Tourist\Tourist.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\iTunes.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\iTunes\Previous iTunes Libraries\Previous iTunes Libraries.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Mi música.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Misfits, Compilado\Misfits, Compilado.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\Brit, 80', etc.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\Iggy Pop\Iggy Pop.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\jesus & marie chains\jesus & marie chains.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\The Smith's - Compilado Seba\The Smith's - Compilado Seba.exe" deleted successfully.
Error: could not open file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\The Smith's - Compilado Seba\µlbum desconocido (07-12-2007 21-28-37)\µlbum desconocido (07-12-2007 21-28-37).exe"
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\The Smith's - Compilado Seba\µlbum desconocido (07-12-2007 21-28-37)\µlbum desconocido (07-12-2007 21-28-37).exe" failed!
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Brit, 80', etc\U2\U2.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Classical\Classical.exe" deleted successfully.
File "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Música General\Classical\complete beethoven edition v15cd02 (wind music)\complete beethoven edition v15cd02 (wind music).exe" deleted successfully.
Error: file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Músi" not found!
Deletion of file "C:\Documents and Settings\Seba\Mis documentos\Mi música\Músi" failed!
Completed script processing.
Finished! Terminate. |